Primeres colònies – 2n

Els nens i nenes de 2n de Primària han gaudit d’una experiència preciosa: les seves primeres colònies. Han gaudit de la natura, participat de les tasques de la casa, passejat i experimentat, participat en jocs que requerien diferents habilitats… A més, han après moltes més coses sobre l’aigua de la mà del mosquit Rodamón! Què…

Marxem de colònies! – 6è

La setmana passada, els alumnes de 6è de Primària vam gaudir de tres dies de colònies a Osona, concretament a Can Ton Xic, una casa molt especial i bonica envoltada de camps verds, animals i natura. En arribar, vam esmorzar i vam caminar pel voltant de la masia. A continuació, ens vam instal·lar a les…

Primera Comunió – 3r

🕊️ Primeres Comunions 🕊️ El passat cap de setmana, alumnes de 3r de Primària van rebre la Primera Comunió a la parròquia de Crist Redemptor. Els nens i les nenes, que durant el curs s’han estat preparant per rebre a Jesús per primer cop, van viure la celebració del sagrament amb molta alegria, acompanyats dels…

Visitem Can Gel – 4t

El passat 9 de maig, els alumnes de 4t de Primària vam visitar la Granja lletera Can Gel. Ens ho vam passar d’allò més bé i vam poder gaudir d’un bonic dia a una granja. Gerard i Paloma: «Ens va agradar donar de menjar a les vaques» Laia i Enric: «Vam poder acariciar a molts…

Celebrem la Coronació de la Verge – Ed. Primària

Com cada any, a la nostra escola, celebrem «la Coronació»! Al matí, els alumnes d’Educació Primària anem a la capella de l’escola a dedicar una estona d’oració i a entregar-li les nostres ofrenes a la Verge. No ens falta l’esmorzar especial, el torneig d’escacs i la trobada als patis del col·legi per jugar partits de…

Catalunya en Miniatura – 1r

El passat divendres 26 d’abril, els alumnes de 1r de Primària vam anar a visitar «Catalunya en miniatura». Un trenet ens ha acompanyat a visitar monuments, paisatges i pobles d’arreu de Catalunya: l’estadi del Barça, la Sagrada Família, el port de Barcelona, Colom, els poblets del Pallars Jussà, Port del Comte, l’estació de tren de…

Diada de Sant Jordi – Ed. Primària

Així vam viure la diada de Sant Jordi 2024 a l’etapa d’Educació Primària. Certamen Literari. Poesia i prosa. Llibres i roses. Concurs d’il·lustracions. Manualitats. Activitats especials. A continuació, trobareu una mostra de tot plegat. Esperem que us agradi 🙂 . .

Museu Olímpic – 1r

Els alumnes de 1r de Primària hem anat a visitar el Museu Olímpic. Allà ens han explicat moltes coses sobre els Jocs de Barcelona’92 i hem conegut els amics d’en Cobi. Després, hem pogut entrar a l’Estadi Olímpic i hem dinat a un parc amb uns tobogans gegants!

Gaudim d’un dia a la prehistòria! – 3r

El passat 14 de març, els alumnes de 3r de Primària vàrem gaudir d’un dia molt especial a «Les Coves del Toll», a Moià. Vam tenir l’oportunitat d’aprendre moltes coses i de viure un dia com autèntics prehistòrics. Ens vam endinsar dins les coves i vàrem comprovar ‘insitu’ tots i cadascuns dels continguts treballats a…

Sortida al Cim d’Àligues – 4t

Fa uns dies, els alumnes de 4t de Primària vam gaudir de la visita al Cim d’Àligues, a Sant Feliu de Codina. ⛰️ Vam conèixer un itinerari forestal, en el que vam poder conèixer aspectes generals de fauna i flora, la cadena alimentària i l’observació de diferents espècies d’ocells de bosc.🗺️ Vam visitar la zona…